دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود آهنگ خورشید فردا با صدای محمد اصفهانی

با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست

تو که باورم کنی ، عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شکوه نگو ، قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو ، وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست



دانلود

نظرات 13 + ارسال نظر
کهف حصین دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

زیباست

خیلی ممنون :)

مریم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

با سلام و تشکر خییییییییییییییلی زیاد و ممنون از زحماتتون . من این آهنگ رو خیییییییییییییییییییییلی دوست دارم و واقعا ازتون ممنونم که این آهنگ رو بدون هیچ دردسری برای دانلود کردن گذاشتین.

شیرین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییههههههه

Libra سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

خیلی ممنون

پیروز باشی

محمود سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

جانم فدای رهبر

borhan پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

دست به دست من بدهrazi

محمدرضا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ق.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

با تشکر از سایت پربارتون

راضیه سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

خـــــــــــــــــــــیلــــــــــــــــــــــی دوسش دارم آهنگه رو همیشه همین آهنگ پیشوازمه
با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست تو که باروم کنی عشق یه دنیا مال ماست اینم همیشه استاتوسمه

بهرامی زنجان چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

خیلی خیلی ممنونم

ماهان پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:35 ق.ظ http://dollat

عاشقتونم
مرسی
عالی
بینظیر
منی خیلی دنبال این اهنگ بودم
از بچگی ازش خاطرات شیرین داشتم
از خدا هر چی میخای بهت بده
واقعا ممنونم
جات بهشت
خداقوت
باسپاس

ماهان شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ق.ظ http://dollat

ممنون که نظر ما رو گذاشتی
واقعت که...
هه

arash123 دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ق.ظ

باسلام ودمت گرم به خاطر اهنگ فشنگ محمد اصفهانی نمی دانستم خواننده داخلی این جور اهنگ میسازند چون من همیشه تکنو ودجی خارجی گوش میدهم این گوش داد تعجب کردم ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد