دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

یادش بخیر احمدی نژاد! (یا مروری ویدئویی بر گفتمان احمدی نزادی)

یادش بخیر سال 84 بود. همه خسته و دلگیر از اوضاع اون موقع کشور، از فقر از گرانی از بی عدالتی از فراموشی ارزش ها از توهین به مقدسات از سرپیچی از دستورات رهبر از طرح هایی که می دادن تو مجلس تا یکی گفت که امام زمان رو هم می شه استیضاح کرد! از فراموش کردن صاحبان اصلی انقلاب از تجمل گرایی مسولین از مسابقه ای که بین مسولین در غارت بیت المال بود از...

یهو یه نفر پیدا شد که حرفش از جنس مردم بود. مردم مستضعف جامعه از جنس پا برهنه ها که امام خمینی می گفت صاحبان اصلی انقلاب هستند.


می گفت اگه همه دنیا رو بگریدم مثل آقا رهبر پاک و هوشمند و ... پیدا نمی کنیم.

می گفت باید آماده باشید برای درست کردن کشور. می گفت مردم آماده اید؟!

تو هیات رفته بود و می گفت به من می گن چرا سروکارت با سینه زن هاست؟! می گفت من خاک پای سینه زن اباعبداله رو به خروار خروار سیاست مدارای بی خاصیت عوض نمی کنم!

یه بارم رفته بود هیئت محمود کریمی. محمود کریمی می گفت رئیس جمهورمون سینه زن امام حسین هست.( چقدر اون روز لذت بردیم)

با دانشجوها شوخی می کرد و می گفت شما بیکارید من کار دارم! می گفت به وجود شما افتخار می کنم. می گفت مطمئن هستم جوانان امروز از سال 57 خیلی باهوش تر و... هستند.

می رفت بین فقیر ترین افراد جامعه و به درد دلشون گوش می کرد (عدالت3)

می گفت عدالت یعنی همه کشور با هم ساخته شود. فرصت ها و امکانات عادلانه توزیع شود...( 1)

می گفت عدالت روح حاکمیت اسلامی است... می گفت دولت پرچم عدالت را در این سرزمین بر می افرازد 2

 

رفته بود توی ترکمن ها. بهش کلاه دادن، می گفت این بهترین کلاه است اما بدانید سر رئیس جمهور شما کلاه نمی رود

از مردم محروم پرسید مسولین کار نمی کنند؟ مردم با شور و هیجان گفتن: نهههه! گفت آنچنان گوشی خواهیم پیچوند که 24 ساعت کار بکنند!

رفته بود زنجان ترکی صحبت می کرد. می گفت باید ایران رو آباد کنیم. می گفت شما پولدارها که مخالف یارانه ها هستند چرا می گید گدا پروری ( هاشمی رفسنجانی رو می گفت) همونجا بود که بدخواهان رو از چاقوی زنجان ترسوند!

یه بچه توی دور ترین نقطه محروم سر و سامان داده بود

وقتی با یه دختری صحبت می کرد انگار که به کسی رسیده که منجی هست اشک شوق براش می ریختند

می گفت برای هر استان و شهرستان سهمیه اشتغال دادیم. مردم می گفتن نمی دنننن. می گفت پس ما چی کاره ایم! می گفت با قاطعیت برخورد میکنیم. می گفت به استاندار گفتم اگه بفهمم مدیری حق شهرستانی رو نداده از تهران عزلش می کنم!

تو چهار محال بختیاری می گفت از گرمای شما مردم تو این سرما منم گرما گرفتم.

یه نفر جلوش داد می کشید بی داد از زمین خواری بیداددد! جواب داد دولت دست همه نا اهلان از بیت المال رو کوتاه خواهد کرد!

عاشق امام زمان بود. می گفت ما فضای آرمانی داریم که بر مبنای مکتب انتظار شکل می گیره

مومن بود. تو سفر هلی کوپتر رو نگاه داشته بود وسط زمین خاکلی نماز می خوند. مردم روستا دیده بودن به سمتش دویدن

حج رفته مردم دنبالش می دویدن

می گفت صهیونیست ها 2000 تا راس دارن و چند هزارتا عمله و... می گفت اسرائیل مرده هست. می گفت تاجرای آمریکایی اصرار می کنن که به ما جنس بفروشن! (بس که ما رو پرقدرت کرده بود!)

برای بچه های سپاه تعریف می کرد تو سفر خارجی به عراق مقامات اونجا منتظر بودن که با اون عکس بندازن! می گفت جورج بوش رو فرمانده هانش از ایران خیلی ترسوندن


خیلی چیزا می گفت...


در یک کلمه امید مستضعفان و دینداران و مردم بود.

اما الان!؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد