دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

یه احساسی به تو دارم...یه حس تازه و مبهم...

یه احـساسی به تو دارم، یه حـس تـازه و مـبهـم

یه جـوری تـوی دنیـامـی، که تنها بـا تو خوشحالم

یه احـسـاسی بـه تـو دارم، شـبیه عشـق و بی‏خوابی

تو چشمات طرح خورشیده، تو این شب‏ های مردابی

***
تا دستای تو راهی نیست. دارم از گریه کم می شم

تو مرز بین مـن با تو، دارم شکل خودم می شم

مثل گـل‏ های بی‏ گلدون هنوز هم مات بارونی

تو از دلتنگی دریا، توی طوفان چی می دونی


***

نمـی‏دونـم کـجـا بــودم، که فـرداهـامو گم کردم

که می‏سـوزم، که می‏مـیرم، اگر که از تو برگردم

خودم بودم که می‏خواستم همه دنیای من باشی

ببـین غـرق توام، امـا هنـوز می‏ترسی تـنهاشـی




دانلود




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد