دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

به بهانه فرا رسیدن دهه فجر (دانلود یار دبستانی من)

(داشتم فایل های قدیمی هارد رو مرور می کردم که گفتم این مطلب رو بنویسم)

یادش بخیر!

یه زمانی خوندن شعر یاد دبستانی من یه جورایی جرم بود!

توی دانشگاه زمان ما وقتی دانشجوها می خواستن اعتراض سیاسی داشته باشن و دیگه خیلی می ترکوندن دسته جمعی یار دبستانی من رو می خوندن!

گاهی هم برای در آوردن لج مسولین دانشگاه خوندن این شعر خیلی حال می داد حتی برای ما که موافق این کار نبودیم!!

ولی یهو همون سال ها بود که با تعجب بسیار زیاد توی تاکسی از رادیو شندیم که مجری با غرور گفت که می خواد یار دبستانی پخش کنه!؟ 

از وقتی که رادیو پخش کرد و تلویزون  هم پشت بندش راه به راه به مناسبت های انقلابی خودمون پخشش کرد دیگه اون شور حال قدیمش رو هم از دست داد!

حالا اگه همه دانشگاه هم با هم این شعر رو بخونند لج کسی در نمیاد!

بجاش لبخند می زنند!

تازه ده نمکی هم یه کم تغییرش داد گفت یاور تخریب چیه من! ... ( یه روز آمادش می کنم برای دانلود)

نمی دونم ده نمکی هم زمان دانشجوییش برای اینکه لج مسولین دانشگاه رو در بیاره این شعر رو می خوند یا نه!

راستی احمدی نژاد هم برای تبلیغ سال 84 خودش هم از این آهنگ استفاده کرد. اونم تغییرش داده بود. البته براش تغییر داده بودند. چقدر به دله ما می چسبید! می گفت: دشمن تبعیض و فساد  محمود احمدی نژاد... ( اینم می زارم برای دانلود یه روزی)

القصه، دیگه نمی دونم دانشجوی امروز ما خوندن چه چیزی بهش حال می ده! 

اونقدر ورژن های مختلفش رو معنی دار! درست کردن که دیگه...




خلاصه هر کی دوست داشت به یاد قدیما دانلود کنه



دانلود



یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما



یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد، مرده دلهای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://sangesabor.tk

سلام وبت عالی بود به ماله منم سر بزن بگو با چه اسمی لینکت کنم واگه میشه منو هم به اسم وب خودم لینک کن یادت نره منتظرم هاااا راستی اینم سایت خودمه بیا عضو شو تو کلوپش میبینمتwww.life2chat.com

پریا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://idecom.blogsky.com/

دیگه از این راحتتر نمیشه پول درآورد. توضیحاتشو اینجا بخون: http://idecom.blogsky.com/

دنبال پول درآوردن نیستیم. اونایی که پول زیاد دارن رو وقتی در اطراف خودم می بینم از پولدار شدن پشیمون می شم

علی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://allofworld.blogfa.com/

سلام وبلاگ جالبی داری پرچیزای بدردبخوره مارواگه خواستیدبه نام همه جای جهان لینک کنیدوبه ماخبربدید تاشمارولینک کنیم.خدانگهدارشما

احمد دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ق.ظ

آره جون خودت و ارواحت، هنوزم جرات ندارید به مخالفانتون اجازه ی تجمع آزاد بدید اونجا این شعر رو طوری میخونیم که لرزه به تنتون میفته. مطمئن باش اون روز میاد و تو و اربابهای دیکتاتورت اور روز از ترس جای خودتون رو خییس می کنید!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد