دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

مشایی رد صلاحیت شد!

خبر داغ فردای ایران این است:


مشایی صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری را احراز نکرد.


احتمال رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی نیز دور از ذهن نیست. اولی منحرف و دومی دستش به خون جوانان و فتنه 88 آلوده...

فردا آبستن حوادث بزرگی خواهد بود که در تاریخ این کشور خواهد ماند. 


ختم کلام:

پشت سر ولایت باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

نظرات 3 + ارسال نظر
س سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام چطور اینقدر مطمئن ؟

سلام علیکم
دیدید که رد شد!

دختر آسمان سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.skygirl-n.blogfa.com

سلام سید...
خدا قوت..
بعد از چهار سال گفتم یه سری هم به شما بزنم...
دلم برای قلمتون تنگ بود.
امیدوارم موفق باشید
یا حق

راوی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://yacin.blog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم

همه دعوت شدید به وبلاگ حضرت مادر(س)
برای شنیدن شعری در وصفِ عشقِ حضرت مادر(س)
به مناسبت پیشواز روز مبارک 13رجب المرجب.

نغمه سرایی حاج حسن خلج در وصفِ توصیف ناپذیر حضرت علی(ع)+فایل صوتی آماده دانلود.


دعایم کن بی التماسِ من...

حتما می آیم.
یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد