دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

آقا سعید خوش آمدی

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد در این همایش که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد جمعی از حامیان وی، دانشجویان و برخی چهره هایی همچون سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده نمایندگان مردم تهران در مجلس، خواجه سروری معاون فرهنگی ارشاد حضور دارند.
محمد حسینی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که پرسید به چه دلیل در این همایش حضور دارید؟ آیا به نظر شما آقای جلیلی کاندیدای اصلح هستند؟ گفت: من بدلیل شخصی اینحا هستم و الان که با شما صحبت می کنم وزیر نیستم بلکه محمد حسینی هستم. وی از جواب دادن به سوالات دیگر خودداری کرد.


در این همایش حامیان سعید جلیلی تصاویری از جلیلی شهید احمدی روشن و نیز پلاکاردهایی با مضامین نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم، حرف ما یک کلام مقاومت وسلام، و پرچم ایران و نیز پرچم مقاومت لبنان را در دست دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد